segunda-feira, 11 de julho de 2011

A Special Gift...

AMBre is a special friend of France...In addition to a great artist, she publishes on her blog drawings, photographs, caricatures of other artists. Yesterday, my birthday (which she did not know), she gave me a special gift, publishing some of my drawings to your blog...I would like to thank this surprise for me was an honor...You can access the AMBre´s blog by clicking the link below...

http://ambre-7.blogspot.com/2011/07/metallica.html

AMBre é uma amiga especial da França...Além de uma grande artista, ela publica em seu blog desenhos, fotos, caricaturas de outros artistas. Ontem, dia do meu aniversário (que ela desconhecia), ela me deu um presente especial, publicando alguns desenhos meus no seu blog...Eu gostaria de agradecer essa surpresa que para mim foi uma homenagem...Você pode acessar o Blog da AMBre clicando no link acima...

6 comentários:

♥AMBre disse...

Merci beaucoup, Wlamir. C'est à mon tour d'avoir une grande et belle preuve d'amitié.
Bonnes vacances !

Unknown disse...

You´re welcome AMBre !!! Always...
I´d like to thank you for all posts of my arts in your blog...Have a good week...!!!
I´ll come back in August, but the posts will follow every week...I´ll try to have some access from there...

Bridie disse...

Thats a lovely piece Wrod of Clifford Lee Burton. Very creative and fantastic colours....also love the beatles piece. oh and happy belated birthday.

Unknown disse...

Thank you Bridie !!! I'm glad hear you...I love drawing in colors too...Take care...!!!

Anônimo disse...

Meu caro, reconhecimento, vem sempre quando a gente menos espera. Vindo, é o que interessa.
Parabens por mais esse reconhecimento
Grande abraço

Chicao " McBrian" Prado

Unknown disse...

Valeu Chico Sugus !!!
Como vai de chefe novo ???
Semana que vem estou na área...
Abraços...