sexta-feira, 15 de julho de 2011

The Crow

Edgard Allan Poe was an American writer...He was best known for his tales of mistery and the macabre. I saw his picture and tried this quick sketch...The eyes and the format face (mainly the top of the head) seem me very interesting to explore in a caricature...Then, I´d like to present my version of Mr. Poe...

P.S. - Dear friends from July 16 to August 6 I´ll be travelling to USA for our family´s vacation...The posts will follow an early programation...I´ll try to access from there whenever possible...Thank you for understanding.
Edgard Allan Poe foi um escritor americano...Ele foi melhor conhecido pelos seus contos misteriosos e macabros. Eu vi a foto delee tentei esse esboço rápido...Os olhos e o formato da face (principalmente o topo da cabeça) me parecem muito interessantes para explorar numa carica...Então, eu gostaria de apresentar minha versão do Sr. Poe...

P.S. - Caros amigos de 16 de Julho até 6 de Agosto eu estarei viajando para o Estados Unidos para nossas férias familiares...As postagens seguirão uma programação antecipada...Eu tentarei o acesso de lá sempre que possível...Grato pela compreensão.

Nenhum comentário: