sexta-feira, 26 de novembro de 2010

Destroyer

Gene Simmons is the bassist and lead singer from KISS Rock Band...I´m a KISS fan...In the begin there was a charm the masks because all people wanted to know the real identity of the band´s members...If I´m not mistaken there was an album with a short story on the cover about this...Mr. Simmons has an interesting mark, his tongue (a long tongue, I would say). This quick sketch was made in 30 minutes...This is a short inspiration, only...!!!
Gene Simmons é o baixista e vocalista da Banda de Rock KISS...Eu sou um fã do KISS...No princípio existia um charme com as máscaras porque todos queriam conhecer a verdadeira identidade dos membros da banda...Se não estou enganado existiu um álbum com uma história em quadrinhos sobre isso na capa...Sr. Simmons tem uma marca interessante, sua língua (uma língua comprida, eu diria). Esse rápido esboço foi feito em 30 minutos...Isso é uma rápida inspiração, somente !!!

8 comentários:

♥AMBre disse...

Fast but good drawing !Bravo, Wrod !

Unknown disse...

Thank you my friend...Sometimes the short time brings interesting results...
Regards...

Anônimo disse...

He eheh ehehehehehe
Cara, sempre que vc faz as caricas voltadasao rock n rooll, eu me divirto. Essa ficou muito boa
Parabens meu brother, Parabens

Unknown disse...

Valeu Chicão !!!
Não te mostrei antes pela surpresa...
Abraços...

Anônimo disse...

Wlamir,

Bela arte!

Não entendo porque você homenageia um cara linguarudo e mascarado???

The Show Must Go On...

Unknown disse...

Léo,
Eu nunca encarei os desenhos dessa forma, como homenagem...Até porquê nem sempre o personagem pode gostar dos pontos evidenciados...O nobre Gene Simmons é um ícone do Rock´n Roll, talvez esse tenha sido o motivo que me levou a escolhê-lo...Embora eu confesso que nunca penso nisso...Olho a foto, gosto dos detalhes e pronto...Eu tento...
Abraços...

♥AMBre disse...

Hello, Wlamir, thank you for your visit on my blog today and for your kind words, I like black and white drawings too.
Did you see that I've posted your two drawings about Kiss last week on my blog, a special post for you my friend ?! I hope you'll be glad.
All my best wishes to you and your family for the next year !

Unknown disse...

Ambre Thanks!
I saw posts from KISS ... I am elated with this ... Thanks again my friend! I'll make Peter and Ace soon...
Merry Christmas (a little late) and Happy New Year !!!