sexta-feira, 9 de julho de 2010

Bodard Magnifique

Bodard is a French Cartoonist. I´ve been looking his works...His pencil is bold and a lot of personalities around the world had been remembered by this great artist. In this quick sketch I tried a Bodard´s caricature...I hope my friend Bodard can enjoy it. If you want to know the Bodard´s arts, you can try the link below...

Bodard é um cartunista Francês. Eu tenho observado seus trabalhos...Seu lápis é ousado e muitas celebridades ao redor do mundo tem sido lembradas por esse grande artista. Nesse rápido esboço eu tentei uma caricatura dele...Eu espero que meu amigo Bodard possa apreciá-la. Se você quer conhecer mais sobre as artes de Bodard, você pode clicar no link acima...

10 comentários:

Bãpp disse...

Great job my friend,
jan :)

Unknown disse...

Thanks my friend Jan !!!
Bodard is a great artist and a great person too !!! :)
Regards...

Glen Barbosa de Carvalho Batoca disse...

Fala Wrod!
Ficou excelente esta homenagem ao Bodard!!!
Valeu mesmo meu amigo pelo seu comentário!
Abração e bons traços!

bondearte disse...

Ola mano Wlamir:
Como sempre bela imagem
Congratulações
Paulo

Pavel Jakubec disse...

very good

Unknown disse...

Glen - Obrigadão pela visita e comentário meu amigo...Tenho acompanhado seus trabalhos sempre...Abração...

Bondearte - Valeu Paulo...!!! Você é fera na arte...Abraço e boa semana...

Pavel - Thank you for the comments...You are welcome...Regards...

BOD disse...

WWwoooowwwww, excellent !!!! To be honest, the model is beautiful, isn't he ? This is a great honour to be in your gallery and to be drawn by you, THANK YOU my friend ! If you send me some picures of you may be I'll have my revenge ???

Unknown disse...

My friend Bodard,
It was a honor for me draw you...I hope you enjoy it.
At the moment I'm in United States in our family vacations...When I return to Brazil I'll let your revenge...hahaha !!!
Regards...

Poussinaute disse...

Hey, I know very well him ! Bravo for your "interpretation" !

Unknown disse...

Thank you my friend !!!
You are welcome here...
Regards...