segunda-feira, 8 de março de 2010

For My Master...

I always loved to draw...In fact, I don´t know because I chose Civil Engineering for my profession...hahaha !!! It´s a joke !!! I like to work with Engineering...The drawing is passion. In 2.007, I knew Paulo Branco. He is a special person, smart, very funny, friendly and talented. His classes were fantastic...I don´t know if I went at the Paulo´s Studio to learn or to laugh. Unfortunatly, our schedules become the classes impossible, but friendship is the same. This caricature I did for him, but it could be Steve Jobs´s caricature...hahaha !!! No !!! He is Paulo Branco, my Master !!!

Eu sempre adorei desenhar...Na verdade, eu não sei porque eu escolhi Engenharia Civil para minha profissão...hahaha !!! É brincadeira !!! Eu gosto de trabalhar com Engenharia...O desenho é paixão. Em 2.007, eu conheci Paulo Branco. Ele é uma pessoa especial, inteligente, muito divertido, amigável e talentoso. Suas aulas eram fantásticas...Eu não sei se eu ia ao estúdio do Paulo para aprender ou para rir. Infelizmente, nossos horários tornaram as aulas impossíveis, mas a amizade é a mesma. Essa carica eu fiz para ele, mas poderia ser a carica do Steve Jobs...hahaha !!! Não !!! Ele é Paulo Branco, meu mestre !!!

Nenhum comentário: