sexta-feira, 10 de junho de 2011

The Beatles - Part I

Today I was looking for something to draw, then I saw an old picture from "The Beatles"...I had never thought about drawing them...I don´t know because I had never tried...Perhaps some lack of inspiration...Thus, I decided to try a quick sketch...I liked...Now I´m starting a Beatles´s serie here and John Lennon was chosen for my first art...I hope you enjoy...

Hoje eu estava procurando alguma coisa para desenhar, então eu vi um foto antiga dos "Beatles"...Eu nunca tinha pensado em desenhá-los...Eu não sei porque nunca tentei...Talvez falta de inspiração...Assim, eu decidi tentar um esboço rápido...Eu gostei...Agora eu estou iniciando uma série dos "Beatles" aqui e John Lennon foi escolhido para minha primeira carica...Espero que você goste...

Nenhum comentário: