sexta-feira, 10 de dezembro de 2010

Nando Reis (Remake)

José Fernando Gomes dos Reis, or simply Nando Reis, is a fantastic brazilian composer and rock singer...He started his career in the Titans Band. Nowadays he try the solo career with a great success...I love his songs like "All Star", "Do Seu Lado", "Os Cegos do Castelo",..., etc. I´ve been seeing a lot of good Nando´s caricature...The best for me are caricatures of the artists Baptistão and Manohead. Here am I to dare a Nando´s caricature...This is my tribute to him (remake)...!!!
José Fernando Gomes dos Reis, ou simplesmente Nando Reis, é um fantástico compositor e cantor de Rock Brasileiro...Ele iniciou sua carreira na Banda Titãs. Atualmente ele tenta carreira solo com grande sucesso. Eu adoro suas músicas como "All Star", "Do Seu Lado", "Os Cegos do Castelo",..., etc. Eu tenho visto caricaturas muito boas dele...As melhores para mim são as do Baptistão e do Manohead. Aqui estou eu para ousar uma carica do Nando...Esse é meu tributo para ele (remake)...!!!

2 comentários:

Anônimo disse...

Wlamir,

The art was cool!

The Nando Reis could be wearing the shirt of the Tricolor Paulista team we love. I also liked the movie you have posted with him singing.

Congratulations!

The show must go on ...

Unknown disse...

Thank you my best friend...!!!
In fact, I avoid mixing other things about the guy in the same drawing...Nando is the best too !!!
Nowadays, I'm drawing a Nando's colored...
Regards...